Re: Asus A7V czy Abit KT7

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 09:29:28 MET DST

Hubi wrote:
> Mam zamiar kupić płytę i procka. Nie jestem pewny ale Abit wdaje mi się
> pewniejszy.
> Co o tym sšdzicie?
Abit KT7 jest w tej chwili (w Polsce) plyta umozliwiajaca najlatwiejsze
krecenie. Na dodatek jest tanszy (deko wersja RAID lub sporo bez RAID)
od Asusa A7V. Za to ma kontroler HPT, ktory chyba jest slabszy od
Promise (Asus). Abit ma 1 zlacze ISA.

Nowe wersje Asusa maja nie miec DIPow do krecenia - powazna 'wada'.
Asus nie ma zlacza ISA - zalezy jak kto potrzebuje - ale za to ma AGP
Pro.

Jak sobie popatrzylem, to zdecydowalem sie na Abita bez RAID.
Z ciezkim sercem (mam bpozytywne doswiadczenia z Asusem - stary dobry
T2P4, TX97, P2B), ale zadecydowala cena i pewnosc podkrecania.
ATA100 nie bylo dla mnie argumentem.
AGP Pro to przyszlosc (dla niektorych terazniejszosc ;-) - obecnie
bardziej liczy sie dobry zasialcz.

Tyle
Ficio