Asus A7V czy Abit KT7

Autor: Hubi (Hubert.Salata_at_gazeta.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 13:55:11 MET DST

Wiele się słyszy na temat przetaktowania Durona na tych płytach, ale czy
to jest takie proste. Z tego co wiem czyli "co przeczytałem" Abit nie
wypuszcza już płyt z przełšcznikami DIP, trzeba by je samemu wlutować, a
przez co stracić gwarancje 24mies.
Czyli jeżeli chcemy mieć gwarancje Asus jest nie przetaktowalny.

Co do Abita to ma on tzw. SoftMenu III, czyli możemy ustawiać mnożnik w
biosie.
Mamy Durona ze zwartymi mostkami L1 i czy to jest takie proste jak się
wydaje ?

Wieć według moich spostrzeżeń, nie brał bym Asusa Tylko Abita.

Mam zamiar kupić płytę i procka. Nie jestem pewny ale Abit wdaje mi się
pewniejszy.
Co o tym sšdzicie?

Pozdrawiam
Hubert