Re: Jaki monitor 17" kupić?

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 10:30:25 MET DST

> Pewnie, ale kolega może wydać do 1200 zł. Ja poleciłem żeby kupił LG za
> 1400-1500 zł a ile kosztuje wspomniany Samsung?

wlasnie w podobnej cenie do 775 - okolo 1400 - i dlatego warto dac juz te
200 zl ekstra na duzo fajniejszy monitorek - a IMHO Samsungi sa dosc ciekawe
(mowie o monitorach :>)

Flatron
> Przeczytaj jeszcze raz MUSI być tani. Też mógłbym polecić FT 795 bo na
taki
> właśnie się w patruję w domu ale to nie ten przedział cenowy.

naturalnie - wspomnialem tylko "jak musi byc juz Flatron" ... - wiadomo, ze
w tym przypadku odpada

PS niestety monitor jest na tyle waznym elementem komputera (jak dla mnie
najwazniejszy - JEDNAK) - wiec uwazam, ze nalezy w niego madrze
zainwestowac - wszak siedzi sie przed nim dosc DLUUUUUGO - nieprawdaz ? :>

---
pozdrawiam
mailto:Marcyn_at_iname.com
www.marcyn.prv.pl