Re: Nagrywarka Mitsumi CR 4804TE i 800 MB?

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 10:40:50 MET DST

"Tomek Floyds" <floyds_at_klienci.pkobp.pl> wrote in message
> Witam.

ja rowniez witam

> Nie wiem czy na dobrą grupę zadaję to pytanie, ale nic lepszego nie
> znalazłem.
> Jeśli źle wysłałem, to wielka sorka.

alez naturalnie ;)

> Czy wie ktoś, najlepiej z posiadaczy nagrywarki Mitsumi CR 4804 TE, czy
w/w
> model ma możliwość nagrywania płyt 800 MB i możliwość overburningu?

z tego co wiem (mam Plextorka ;) ) ale ten model jest na tyle "szczesliwy",
ze obsluguje nawet plytki 99minutowe - wiec co za tym idzie 80min tez
(zreszta kolega co ja ma - potwierdza to).

a oto dane z penej strony WWW :
model: 4804 / bios v2.2C
99:05 min
speed ok: 1x, 2x
speed failed: 4x

> Proszę bardzo o pomoc. Tylko nie piszcie że zmień nagrywarkę na Teaca lub
> Plextora, bo to nie o to chodzi.

no coz .... ok - ale ... - ok !

> Pozdrawiam i oczekuję sugestii.

prosze bardzo ;)