Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: me_at_rubikon.net.pl
Data: Tue 29 Aug 2000 - 09:46:02 MET DST

On Mon, 28 Aug 2000 22:34:10 GMT, "Leszek Ciszewski"
<leszekc_at_alpha.net.pl> wrote:

>W tej też jest dobry (miękki i żółty) piasek. :)

To prawda, ale ta jest jest dla duzych dzieci :-)

>Jest o kupnie/sprzedży części komputerowej -- HDD. :)

O tym to juz dawno sie skonczylo. Teraz sa glownie jakies
surrealistyczne pomysly w rodzaju wynajmowania firm i kancelarii
adwokackich do odzyskania 280 zlotych.
Przeciez ci ludzie umra ze smiechu i bedziecie mieli ich na sumieniu.

>Na przykład -- zrzutki na proces i prawnika! :)

OK.

>Taak. :)
>Ale jak sprawdzić, czy zapakowany dysk jest sprawny? :)
>Jak znasz takowy sposób -- opisz go, ProszĘ!!

Nie da sie. Natomiast zawsze mozesz scignac czlowieka z tytulu rekojmi
za wady ukryte. Pod warunkiem, ze potrafisz udowodnic przeprowadzona
transakcje. I do tego sie sprowadza cala sprawa: kupowac od
wiarygodnych sprzedawcow, wczesniej dzwonic na numery stacjonarne a
nie na prepaid-y, nie szukac okazji w rodzaju dysk 20 GB za 200
zlotych, etc.

>Tak, ale czy zechcą zająć się tak ,,drobną" sprawą? :)
>Z doświadczenia wiem o tym, że nie chcą zajmować się
>znacznie trudniejszymi/poważniejszymi przypadkami!!

To oczywiscie prawda. Wszystko zalezy od Twojej determinacji.
Splawic zawsze Cie moga ale *maja obowiazek* przyjac zawiadomienie o
przestepstwie i nadac temu bieg. Pozniej zawsze sie mozesz odwolywac
jak cos jest nie po Twojej mysli. Inna sprawa czy czas i nerwy sa
warte tych 280 zlotych. Jest to jednak kwestia osobistego odczucia i
pryncypiow.

>Chodzi tylko o to, aby pomóc Policji i Prokuraturze. :)
>I to środkami **prawnie** i **moralnie** dozwolonymi!!
>Nie zaś o to, aby wymierzać sprawiedliwość! :)

Alez to policja i prokuratura ma Tobie pomoc.
W koncu za to im placisz (podatki).

>A jak współczujesz, to wyraź to współczucie zrzutką. :) (PLN50)

Sorry, ale mam lepszy pomysl na wydanie tych 50 zlotych.

Pozdrawiam

Piotrek