Odp: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 00:34:10 MET DST

> Dzieci,
>
> Idzcie sie pobawic do innej piaskownicy!
W tej też jest dobry (miękki i żółty) piasek. :)

> Krotkie uzasadnienie:
> po pierwsze crossposty,
> po drugie rozmowa o "dupie maryny" (a ma byc zgodnie z tematyka grup o
> kupowaniu i/lub sprzedawaniu ewentualnie o pc-tach),
Jest o kupnie/sprzedży części komputerowej -- HDD. :)

> po trzecie w wiekszosci przypadkow autorzy pomyslow
> wykonuja juz drugi, lub trzeci obrot proponujac
> po raz kolejny to samo, ze juz nie wspomne
> o sensownosci tudziez zgodnosci z prawem
> niektorych pomyslow (to po czwarte).
Na przykład -- zrzutki na proces i prawnika! :)

> Ludzie opamietajcie sie!
> Przeciez macie prawo sprawdzic na poczcie,
> czy w paczce jest to co byc
Taak. :)
Ale jak sprawdzić, czy zapakowany dysk jest sprawny? :)
Jak znasz takowy sposób -- opisz go, ProszĘ!!

> powinno (a nie np. cegla) i czy adres nadawcy
> jest taki sam jak adres na przekazie.
> Jesli cos sie nie zgadza, to nie odbierajcie
> paczki bo przewal jest prawie pewny.
> Jesli w srodku jest zlom, to zawsze
> mozecie scignac czlowieka z tytulu
> badz to rekojmi badz to oszustwa.
I o to właśnie ściągnięcie -- chodzi. :)

> Dodam dla ulatwienia, ze od tego
> jest dla odmiany prokurator, policja lub sad.
Tak, ale czy zechcą zająć się tak ,,drobną" sprawą? :)
Z doświadczenia wiem o tym, że nie chcą zajmować się
znacznie trudniejszymi/poważniejszymi przypadkami!!

Chodzi tylko o to, aby pomóc Policji i Prokuraturze. :)
I to środkami **prawnie** i **moralnie** dozwolonymi!!
Nie zaś o to, aby wymierzać sprawiedliwość! :)

> Wystarczy?
>
> Pozdrawiam
>
> Piotrek
>
> PS. wprawdzie stracilem juz rachube kto kogo oszukal, ale
> pokrzywdzonemu oczywiscie wspolczuje.
Pokrzywdzony -- Tomek
,,Krzywdziciel" -- Roszak. :)

A jak współczujesz, to wyraź to współczucie zrzutką. :) (PLN50)

Lc.