Re: Nagrywarka Mitsumi CR 4804TE i 800 MB?

Autor: Sielik (sielik_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 01:37:05 MET DST

Tomek Floyds wrote:
> Nero twierdzi, że overburning "not supported" a na różnych witrynach
> i-netowych czytałem że można nadpalać na firmware od 2.6c.
> Już patrzyłem na f/w 2.6c, potem na 2.8c a obecnie przefleszowałem na
> najnowszy 3.0d i nadal nic. Do 79 minut i koniec.

Odpal regedit.exe i zmień wartosc klucza
HKEY_CURRENT_USER\Software\ahead\Nero - Burning ROM\General\
OverSizeDefaultValue z wartosci 0 na 1. Restart komputera i już
nagrywarka supportuje overburn :))). Uruchamiasz Nero
i w Preferences/Expert Features ustawiasz maksymalną długosc płyty.
Pamietac należy aby nagrywac overburn tylko w trybie DAO. Nie wiem czy
zadziała z twoja nagrywarka ale z philipsami napewno działa :)

--
  <sielik>   ICQ#: 25242127  www: under construction :)