Re: Testy Duron'a - czy warto ? [dlugie]

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 08:58:03 MET DST

Cze
> Podsumowujac ... system z Duronem, jest bardzo wydajna platforma do
> wszelkiego rodzaju gier. Dobra karta graficzna, 128 MB RAMu i moze
> naprawde komfortowo grac w wszystkie wymagajace gry.
> Dla mnie wymiana p3 na Durona nie ma sensu, ale jakbym kupowal nowy
> komputer to bylby on na pewno oparty o Durona.

dokladnie !!! :-)

>Pokusilbym sie jednak o
> lepsza plyte glowna (z mozliwoscia podkrecania - prawdopodobnie
> ASUSa), choc testowanemu przeze mnie Gigabyte'owi nic nie brakuje (no
> moze slotu ISA ;)).

Naprawde napisales SUPER test !
Bardzo mi brakowalo wlasnie takiego spojrzenia na sprawe durona w aspekcie
gigabyte. Opinie, ktore slyszalem raczej wychwalaly plyty solteka (gigabyte
traktowany byl na zasadzie = jesli chcesz zaryzykowac i wejsc w
niestabilnosc -prosze bardzo) Twoje testy wykazuja, ze gigabyte to wcale nie
taki zlom.
Czy znasz moze jakies Twoim zdaniem, ciekawe plyty, ktore mialyby jednak
przynajmniej jedno zlacze ISA ?

zdrowko i jeszcza raz -> cool test :-)

ravi