Re: anonimowe wysylanie poczty

Autor: PAMPA (prachwal_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 02:20:31 MET DST

Po pierwszym szoku zwiazanym z moim niedouczeniem oraz niewiedzą zadam
kilka sensownych pytań.

> REBOL kozysta z servera smtp samemu nie bedac nim ! KAZDY program do
> wysylania poczty to potrafi bo natym wlasnie opiera sie zasada jego
> dzialania.

Tu się zgodzę

> postawisz sobie server APACHE pod win32, nastepnie napiszesz skrypt
> wysylajacy tekst z pliku na podana skrzynkę pocztową

W stwierdzeniu mam na myśli poprawną obsługę skryptu CGI napisanego w
REBOL i nic pozatym!

> Caly bajer polega natym iz darmowe servery SMTP maja relay mail otwarty
> dla wszystkich hostow dlatego user gienek swobodnie moze podac sie za
> usera ziuta o ile konto ziuty bedzie na takim serverze stmp (a czasem
> nawet to nie jest konieczne , wszystko zalezy od ustawienia servera smtp).

Maasz racje, więc zapytam inaczej: jak byś nazwał działanie polegające
na podpięciu do portu 25 procedury, skryptu, jak zwał tak zwał, mającego
za zadanie interpretację poleceń STMP celem dalszego przesłania takowej
informacji. Istnieje bowiem możliwość podpięcia do portu 25 procedury
obsługującej napisanej w ww. REBOLU, dlaczego tak uważam a dlatego iż w
przykładach jest skrypt stanowiący wpełni sprawny serwer http, ale bez
żadnych bajerów. Więc napisanie czegoś do obsługi innego portu to nie
problem.

Zadam także kolejne pytanie, bo akurat tego nie wiem: co się dzieje z
danymi jak już trafią do serwera STMP, znaczy sie jak trafiają do
właściwych skrzynek na innych serwerach?

A co do "młotków" to z powodu takowych są drakońskie ograniczenia w
korzystaniu z servera STMP na mojej uczelni więc jestem przeczulony.

PAMPA

PS. Na tych dwu grupach są ludzie mniej obczajeni to może by ich nie
katować taką chińszczyzną?