Re: Re: jak wypalic wielosystemowy CD?

Autor: PAMPA (prachwal_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 23:17:18 MET DST

To proste, wystarczy mieć dyskietkę botowalne i zaznaczyć jedną opcję w
programie lub wybrać opcję wypalania płyty botowalnej (w zależności od
programu). A co do wielosystemowego bootowania to jest jeszcze opcja że
źródło botowania jest dyskiem HD. Dysk jak zauważyłem powinien być na
tyle wielki aby zmieścic się na płycie oraz (to moje przypuszczenie)
powinien zawierać jakiegoś Bootmenagera skonfigurowanego dla danego
systemu.

PAMPA