Re: Programik do NP (Now Playing)

Autor: Ala M. Dziwisz (noshit_at_listen.to)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 22:30:29 MET DST

Ostatnio El Presidente <el.presidente_at_interia.pl> napisał/a:

>Troche metne pytanie, ale...
>W Winampie wyswietlic okienko Playlist Editot (Winamp Playlist) i
>wybrac przycisk MISC/FILE INF/file info, lub 2xMISC/generate HTML
>playlist i mozna dolaczyc do maila jako zalacznik.

ech, tak czułam, że to trochę mętne ;)
Ale niestety nie o htmlową playlistę mi chodziło. Po prostu jest sobie
programik, który działa sobie w tle, i - w przypadku muzyki w danej
chwili odtwrzanej z cdromu w kompie - monitoruje to, co się w danej
chwili odtwarza, i jeśli ktoś w międzyczasie wysyła sobie posta na
jakąś grupę - tenże programik (zupełnie sam i automatycznie) dodaje -
na końcu postu - taką linijkę:

NP - jakaśtampłyta - jakiśtamwykonawca (czy coś w tym stylu)

i ci co czytają ten post, wiedzą, że piszący w chwili redagowania
postu słuchał sobie takiej to a takiej muzyki.
No a mnie ciekawi, czy jest taki programik który zrzucałby mi do
postów, to czego słucham sobie z Winampa czy Realplayera.

Ala

--
"Wyprawy krzyżowe były tylko kampanią reklamową na rzecz papieża."