Re: ReverseDNS

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 01:17:46 MET DST

On Sun, 27 Aug 2000 08:13:32 GMT, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Hi,

>Rozumiem, że masz własny serwer DNS i własny serwer newsów. Musisz wtedy
>założyć zonę in-addr.arpa odpowiadającą twojej sieci i wpisać tam rekordy
>PTR zgodne z wpisami CNAME z zony podstawowej. Wtedy wszystko powinno być
>ok.
>
>A jeżeli nie masz serwera DNS -- pozostaje męczyć providera lub zareje-
>strować domenę. Opisz dokładniej sytuację, bo na podstawie takiego pytania
>trudno cokolwiek odpowiedzieć.

Wielkie dzieki za odpowiedz. Sprawa byla/jest taka, ze kumpel tez
subskrybuje te grupe, ale jak mi opisal w mailu mial jakis problem z
programem do newsow. Prosil mnie abym przekazal jego pytanie na grupe,
co tez uczynilem. Sam po prawdzie nie wiem dokladnie jaki ma problem.
Zapytam sie o szczegoly. Jeszcze raz dzieki.

Pozdrawiam.