Re: jak udowdonić że SDRAM jest wadliwy...

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 22:56:49 MET DST

David wrote:

> Witam.
>
> Jezeli ktoś ma jakis sposób który jednoznacznie pokazał by błąd pamięci
> proszeo pomoc?
> moze jakis programik .

Najpierw przydało by sie zrobić dyskietkę systemową (ale bez HIMEMa i EMMa)
Do sprawdzania pamięci używam (programu pod DOSa):
a) NDIAGS z NU4.0 by Symantec <- ten mi sprawdza najpewniej
b) AMIDIAG (2MB) by AMI <- ten potrafi sprawdzić (ponoć) Cache
c) TS ("The Troubleshooter" =150KB) by AllMicro
Testy zamuszczam oczywiście z wyłączonymi oboma Cache!!!

P.S. Ostatnio mi padł na płychie TX Cache - też pokazywało mi to błędy w
RAMie: dopiero TS mi to pokazał, acz kolwiek nie bezpośrednio ;-(

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|