jak udowdonić że SDRAM jest wadliwy...

Autor: David (david_at_cad.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 05:57:32 MET DST

Witam.

Kupiłem w moim przekonaniu uszkodzoną pamięć . Problem w tym że pamięc nie
jest całkim padnięta ale jakiś układ na pewno w niej jest uszkodzony.
Pracuje pod Win2000 który jest bardzo czuły na wszelkie blędy pamięci.
Objawy jakie mi sie pojawiają to :
- test biosa pokazuje Memory Test Failed ( to powinno wystarczyć ) ale tak
nie jest zawsze czasami test przejdzie czsami nie i to jest najgorsze że nie
zawsze.
- Win2k wogóle nie chce nawet zacząć się ładować (czarny ekran)
- komputer z tą jedną (wadliwą) tylko pamięcią czsami wogole nie startuje
- hibernacja prowduje że komputer juz sie nie uruchomi

juz raz oddawałem tę pamięć do reklamacji (notabene to chyba największa
lokalna firma we W-wiu) ale oni stwierdzili po 2 tygodniach że nic nie
znależli.
Wziąłem pamięć i jakoś chodziła ( raz lepiej raz gorzej)

Jezeli ktoś ma jakis sposób który jednoznacznie pokazał by błąd pamięci
proszeo pomoc?
moze jakis programik .