Odp: WinME - DVD/CD problem

Autor: Michał Lipek (mlipek_at_poland.com)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 17:26:10 MET DST

Użytkownik [Rob] <Roberto.Berquist_at_iName.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39a8de63_at_news.vogel.pl...

> Problem wystepujacy jest tego typu iz obecnie po wlozeniu plyty
> (jakiejkolwiek wloczonej
> wypalanej CDRW) do napedu DVD Win ME wykonuje reset systemu (do niedawna
> wszytko bylo OK instalacje z tego napedu przebiegaly OK). Plyty (CD/CDRW)
> CDRW czytane sa OK w nagrywarce ale nie w DVD bo za kazdym razem
> jest reset!
>
> Ma ktos jakies lekarstwo na to albo spotkal sie z podobnym problemem!
> Konfiguracaja sprzetu czy windy?

Miałem coś podobnego. Gdy podmieniłem w komputerze CDROM na DVD komputer
przy starcie systemu lub czasami przy próbie odwołania do DVD się zawieszał.
Czasami pokazywał bluescreen (wieszał się sterownik voltrack.vxd), a czasami
nie (restart). Kopało się to wszystko w Win98 wersja pierwsza, ale w Win95
działało jak trzeba. W końcu się wkurzyłem (czasami komputer 4 razy pod rząd
przy starcie się restartował) i podmieniłem sterownik voltrack.vxd z Win98
(w katalogu C:\WINDOWS\SYSTEM\IOSUBSYS) na starszą wersję z Win95. Teraz
komputer się nie wiesza i wszystko działa jak trzeba.
Może to akurat to.

Czy też masz DVD firmy NEC???

--
Michał Lipek