Odp: cichy modem

Autor: Michał Lipek (mlipek_at_poland.com)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 17:26:08 MET DST

Użytkownik wawro <tomoje_at_yahoo.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:h%Xp5.19898$Yl4.451655_at_news.tpnet.pl...
> nie moge skonfigurowac modemu zeby nie piszczal przy polaczeniu
> ustawienia w system/modem nie dzialaja

Zrób tak:
Kliknij prawym przyciskiem myszki na Mój komputer i wybierz właściwości,
później znajdź na liście sprzętu swój modem. Kliknij na niego dwa razy.
Kliknij zakładkę połączenie i później przycisk zaawansowane. Jest tam taka
linia: "dodatkowe ustawienia". Wpisz tam:
ATM0
Jest to polecenie dla modemu, by wyłączył głośnik. ATM1 znaczy, że będzie
grał cicho, ATM2 że trochę głośniej.

Widzisz jakie to proste!

--
Michał Lipek