Re: cichy SBlive

Autor: Dark Rider (nospam.Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 14:55:43 MET DST

Użytkownik "matjas" <bez_at_dresu.lala> napisał w wiadomości
> [...]

tak ??? to po co, wytlumacz mi, jest regulacja glosnosci ?
po to zeby byla na maksa ? ja np. wole regulowac glosnoscia
programowo - z klawiatury i w tym przypadku musze wzmacniacz
odpowiednio glosno ustawic... :-(

> W takim razie, widocznie musi tak byc, dzieki za odpowiedzi.

mysle ze wcale tak byc nie musi bo
na win2000 ten sam sblive gra dwa razy glosniej !
wcale nie ma wiecej szumow i oczywiscie wiem ze wyjscia
sa niskosygnalowe poniewaz lacze sblive do wzmacniacza.
nie mam pojecia dlaczego sterowniki pod 9x sa takie "ciche" !

pozdrowionka
DR

--
Wyslano przy pomocy niezarejestrowanej wersji programu T-Mail 1.06
Informacje o programie i najnowsza wersja: http://aptus.pl/programy/