Re: Star Office 5.2 - co sadzicie?

Autor: Dark Rider (nospam.Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 14:55:42 MET DST

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl> napisał w wiadomości

> A tak przy okazji:
> Co to znaczy, że jakiś program jest intuicyjny? Bo wiecie, ja tam
> radzę sobie ze wszystkim, co widzę na ekranie. No ale co to znaczy ta
> cała intuicyjność?

pytasz powaznie czy zartujesz ? :-)
powaznie to jest cos takiego, ze w pewnym srodowisku masz na celu
wykonanie pewnej czynnosci pierwszy raz (nie znajac dobrze srodowiska)
jedziesz wiec kursorem myszki :-) w pewno miejsce, pod ktorym spodziewasz
sie znalezc skrot do tej czynnosci - klikasz... i rzeczywiscie jest ! :-)
nie wiem jak to wyglada statystycznie ale przypuszczam, ze jest
jakis wspolczynnik, ktory okresla intuicyjnosc interfejsu srodowiska,
wiadomo, ze uzytkownicy sa rozni... sadza sie np. dziesieciu luserow
przed nowym programem i mowi - zrobcie to i to najwyzej trzema
pociagnieciami myszki :-)) jak sie uda 6 na 10 to program jest intuicyjny :-))

pozdrowionka
DR

--
Wyslano przy pomocy niezarejestrowanej wersji programu T-Mail 1.06
Informacje o programie i najnowsza wersja: http://aptus.pl/programy/