Re: Chcę ulepszyć swój komp. Pomóżcie mi wybra

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 04:08:40 MET DST

Hi!

"Łukasz Wesołowski" <lukasz12_at_go2.pl> napisales(as):

>Ech ! Czy wy wszyscy umiecie kręcić krecić i tylko kręcić.

Nie tylko ale w przypadku celkow ktore sa na redzeniu 100 MHz
zostawianie ich na 66 to zbrodnia...

>Możliwe że w dzisiejszych prockach jest sporo rezwerwy ale jakoś
>dziwnie mnie to nie podnieca jak wiele osób na grupie [w Polsce ?].Wole mieć
>C366

Ja tze, chodzil na 550 :)

>.Wole miec stabilność.

Mam. Idealna (tzn.mialem bo walsnie sie przesiadlem na Durona)

>Wydaje mi sie ze koszt "plyty do krecenia" [jedynie słuszne to pewnie
>A-Bity lub Asusy) + słabszego proca jest wiekszy niż normalniej plyty i
>troche szybszego.

Juz nie. Poza tym te plyty do krecenia jak je nazywasz sa i tak
najstabilniejsze... warte swej ceny...

>Mam tez pewne przemyslenia co do tej wymiany ale
>nie bede sie oddzywał bo i tak zaraz zostanę wyklęty przez wszystkich
>za moje "herezje" [wg mnie św prawde].

genilane... to najlepiej nic nie pisz... masz racje... ROTFL ;)

Pozdrawiam !!!
MGB
mgb_at_poczta.onet.pl
ICQ #49474044