Re: podkręcanie

Autor: Gamster (gamster_at_2com.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 00:57:01 MET DST

> Czy można bez dodatkowego chłodzenie (radiatory, wiatraczki, itp.),
> podkręcić (o ile ? Tak aby system był stabilny bez zmiany napięcia )
Pentium
> II 350 przestawiając tylko zworki na płycie MS-6151.
> W dokumentacji znalazłem różne ustawienia zworek mnożniki od 2.5 - 8.
>
> P.S. Czy czasem ten procek nie ma jakiejś blokady mnożnika
> P.S.2. Jeżeli ktoś już próbował to proszę o recenzję

Mnoznik jest zablokowany.
Mam PII350 na plycie MS6119 i chodzi bez problemu na 392.
Predkosc taka uzyskalem zmieniajac predkosc magistrali ze 100 na 112Mhz.
Nalezy zmienic to w biosie(nie wiem jak u Ciebie). Zworkami na plycie nic
nie zdzialasz.

P.S.W razie watpliwosci i z dodatkowymi pytaniami zapraszam na priv

Pozdrawiam
gamster_at_2com.pl