Re: Problem z pamięci? RAMOd: syrena <syrena@poczta.on

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 00:46:32 MET DST

"syrena" <syrena_at_poczta.onet.pl> stwierdza:

>Od: syrena <syrena_at_poczta.onet.pl>
>Data: 25 sierpnia 2000 23:54
>
>Mam taki problem: jestem posiadaczem płyty głównej VIA (98rok).
>Na płycie znajdują się trzy gniazda na moduły pamięci EDO i trzy gniazda
>na moduły pamięci DIMM.
>Zamontowane są dwa moduły pamięci EDO (2*8) i jeden DIMM (1*32).
>Komputer wykrywa mi 24 mb.

Najpierw prosba do uzytkownikow Outtłuka - ustawcie sobie charsety
albo piszcie bez plliterek bo Usenet od tego w koncu padnie.
Ile pamieci ram pokazuje bios jak jest obsadzony tylko dimm ?
Starsze plyty na chipsetach VIA nie rozpoznaja poprawnie nowszych
Dimmow. Plyta moze nie obslugiwac dimmow i simmow jednoczesnie.