Re: anonimowe wysylanie poczty

Autor: Rysiek (rychu_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 20:22:00 MET DST

Użytkownik PAMPA <prachwal_at_tytan.umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39A7ECED.CFFCED80_at_tytan.umcs.lublin.pl...
> Wiem o błędach ortograficznych, ale nikt nie jest doskonały. Co do
> powodu ich powstawania to niebędę się spowiadał. A jeżeli chodzi o
> określenie "młotek" to przepraszam jak kogos uraziłem, chodziło mi o
> bezosobowe określenie ludzi którzy chcą sobie robić jaja czyimś kosztem
> chodzi tu o przesyłanie anonimowych maili. Druga opcja jest dla ludzi
> którzy się czegoś chcą nauczyć co ogulnie jest bardzo polecane.

No to w porządku. Masz rację, wykorzystywanie anonimowości po to aby robić
jaja czyimś kosztem to delikatnie mówiąc chamstwo. Co do drugiej opcji to
może więcej szczegółów dla tych którzy się chcą nauczyć.
Pozdrawiam.