Re: anonimowe wysylanie poczty

Autor: PAMPA (prachwal_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 18:14:37 MET DST

Wiem o błędach ortograficznych, ale nikt nie jest doskonały. Co do
powodu ich powstawania to niebędę się spowiadał. A jeżeli chodzi o
określenie "młotek" to przepraszam jak kogos uraziłem, chodziło mi o
bezosobowe określenie ludzi którzy chcą sobie robić jaja czyimś kosztem
chodzi tu o przesyłanie anonimowych maili. Druga opcja jest dla ludzi
którzy się czegoś chcą nauczyć co ogulnie jest bardzo polecane.

PAMPA