Re: Zasobnik tuszu w Lexmarku ?pytanie

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 03:54:38 MET DST

On Thu, 17 Aug 2000 18:47:30 +0200, Michal M. wrote:

>Mam pytanie do uzytkownikow Lexmarka 3200: jak dlugo mozna uzupelniac
>zasobnik czarnego tuszu ? Moja drukarka po paru uzupelnieniach nie
>zabardzo chce drukowac na czarno. Wydruk jest strasznie blady i
>niewyrazny. Wyglada to na zapchane dysze i czyszczenie ich wydrukiem
>czarnej strony na niewiele sie zda.
>Czy jest jeszcze jakis sposob by zasobnik jakos doprowadzic do
>uzywalnosci? Jakie stosujecie uzupelniacze ?

Echhh... właśnie przeczytałem odpowiedzi w tym wątku i trochę mi się śmiać
zachciało - sorry ;)
Otóż ja mam lexmarka, ale 2030. Kartridż napełniam kilka razy w miesiącu
(4-8ml). Na jednym kartridżu wydrukowałem już jakieś 7.000 stron (siedem
tysięcy)! Już sie prawie zgubiłem w tej ilości, ale policzyłem butelki
atramentu ;) Napełniam zwykłym atramentem do wiecznych piór (pelikan, a
teraz parker). Wlałem już 5 pelikanów i 3 parkery (parkery są dwa razy
większe) i wszystko biega cacy ;)
W przypadku zapchania dysz: wyjąć gąbkę i przepłukać głowice w bardzo
gorącej wodzie (nie wrzątku) - można również przedmuchiwać podczas
kompieli. Właśnie wczoraj się zdziwiłem, gdy po kompieli miałem tylko
jedną dyszę zapchaną(!). Rano było już troszeczkę gorzej, bo 3 i atrament
zrobił się jakiś taki mniej czarny... Ale nic to ;) Coś jeszcze chciałem
napisać...acha. Jak się zapcha kilka dysz, to przy większych
jednoczesnych wydrukach (>100) czasami się same przepychają...
Jeżeli wydruk jest jak przez mgłę, może znaczyć to, że kartridż się
zalewa.... Widać to przy opcji 'czyszczenia dysz' - te ciemne paski
najpierw są jasnę, a na końcu ciemne jak... ;) Należy wtedy spuścić trochę
atramentu i załatwione (SOA#1).

--
Jarosław Kamper     jarekkam_at_alpha.net.pl     http://kki.net.pl/~jarekkam
A na polipie - Dariusz "czyt. EXPERT" napisał pierwszą mądrą rzecz w swym