Re: HP czy LG

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 21:13:27 MET DST

"igoR" <igs_at_graphic-designer.com> stwierdza:

>No i tu jest wlasnie problem :
>chyba zalezy "jak sie trafi"

Mialem trzy Philipsy, kolejno: 3600 SCSI - pracowal 10 miesiecy - padl
calkiem (zanim padl to niszczyl czesto plytki, tj: podczas nagrywania
zaczynal buczec jak bak i wywalal sie, oczywiscie plytka do smieci),
nowy 3600 SCSI - podlaczam, nagrywam i ..k* znowu zabuczal niszczac
plytke, wymienilem na 3610 SCSI - podlaczam i co ? Zabuczal, plytka do
kosza. Rozbieram - buczenie bylo powodowane rezonansem metalowej
lapy trzymajacej plytke od gory, doginam tak i siak, profiluje - jest
ok. Nagralem moze 5 plytek - znowu buczy. Wymienilem na Yamahe 4416s i
chodzi prawie dwa lata bez usterek.
Przy okazji stwierdzilem ze Philips 36xx to szczyt oszczednosci
(plastikowy korpus jest _identyczny_ z korpusem CD BTC CDD139 (4x !),
metalowe zle wyprofilowane lapy, sruby wkrecane w plastik - od tamtej
pory wyroby (cdromy i nagrywarki) Philipsa przestaly dla mnie istniec.

>od prawie roku moj Philips PCA460RW (podobno strrraaaszne
>gowno) bezczelnie nagrywa wszystko, czyta wszystko
>i nie psuje plyt

To moze mniej awaryjny model, ale roczku jeszcze nie skonczyl ...;)

>tymczasem pogrzebalismy w tym samym okresie
>juz 3 Yamahy - jak na zlosc jeszcze jedna - najstarsza
>Yam. 4416 dalej sobie dziala

O ile Philipsy 3600/3610 masowo padaly (czyszczenie nie pomagalo)
Yamahy wystarczylo przeczyscic i zaczynaly pracowac poprawnie.
Zdaje sie 4416 to byl najmniej awaryjny model Yamahy.

>Przestalem wierzyc, ze cos jest mniej lub bardziej
>trwale. Masz szczescie , albo nie :-P

Mam szczescie, nie chce jej wymieniac na nic innego (podobal mi sie
najnowszy Plextor, ale kasy brak .. :(
Najbardziej podoba mi sie wykonanie nagrywarek Teaca - proste, maly
werk, malusienka elektronika - polecam (do plextora nie zagladalem),
natomiast Yamaha ma wiatraczek chlodzacy elektronike specjalnym
kanalem powietrznym (dobre rozwiazanie).