Re: Potrrzebuję korepetycji

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 21:13:36 MET DST

"Piteq" <Piteq_at_pro.onet.pl> stwierdza:

>Zostałem obdarowany w robocie kompem PIIIE/600, 128MB na płycie MS-6309
>Czipset VIA Apollo Pro i HDD Caviar 15.3 GB ATA-66. (Win 98SE+sieć) I mam
>wrażenie, że całe to ustrojstwo chodzi zbyt wolno zwłaszcza w przypadku
>niektórych programów (strasznie wolno się uruchamiają) Nie mam doświadczenia
>z tym cipsetem i nie wiem co gdzie "popieścić", żeby toto ruszyło.

Zainstalowac najnowsze patche do chipsetu, Plik wymiany - ustawic
minimalny rozmiar w megabajtach na 128 MB (maximum nie ruszac), w
pliku system.ini (w katalogu roboczym windowsa) znalezc sekcje

[vcache]
;dopisac te dwie linie:
minfilecache=8000
maxfilecache=64000

Wywalic z autostartu wszelkie wynalazki Corela i Offica i Nortona
(faststarty, indexery, monitory systemu), wywalic z systraya
charmonogram zadan oraz inne "ulepszacze"
Znalezc w /windows/system plik fiolog.vxd - zmienic nazwe na np:
fiolog.vx$, wykasowac zawartosc katalogu windows/applog.
Zobaczyc czy przypadkiem nie ma konfliktow przerwan ( jesli sa to
postarac sie zeby zniknely - mozna przekladac karty PCI w inne sloty),
wywalic niepotrzebne protokoly sieciowe.