wiatraczek - problem

Autor: Paweł Strzelczyk (pstrzel_at_kosnet.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 19:06:31 MET DST

Witam wszystkich !
Od pewnego czasu mam problem z wiatraczkiem przy zasilaczu ...
Gdy tylko włącze komputer, strasznie warczy ...
po rozebraniu kompa zauważyłem, że wiatrak strasznie zwalnia i
chwilami zatrzymuje się całkowicie ... wyjąc przy tym niemiłosiernie.
Jednak wystarczy, że docisnę go lekko, a zaczyna działać normalnie ...
jednak tylko do czasu ... po jakimś czasie znów to samo. Nie wiem jak
się za niego zabrać ... wstępnie sprawdziłem, że chyba nie ma
możliwości jego całkowitego rozebrania ... czy to znaczy, że muszę
wstawić nowy ... może ktoś miał podobne problemy ...
przepraszam jeśli taką głupotą zaśmiecam grupę, ale jestem lama w tych
sprawach ...

z góry dziękuje wszystkim życzliwym za okazaną pomoc. ( i proszę
bardzo ... nie wyśmiewajcie mnie;-)

Pozdrawiam
  Paweł Strzelczyk