Re: Tesciowa i Usenet

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 16:47:32 MET DST

"DrYazzgod" <darlas_at_idea.net.pl> wrote in message

> To nie prawda. W porównaniu z np. Netscape'em OE to zabójca userów.

dlaczego ? po odpowiednim ustawieniu, wszystko chodzi względnie
poprawnie (pomijam swapowanie dyskiem, bo to oczywiste gdy logi
dyskusji mają po kilkanaście/dziesiąt mega). Na dodatek pracuje mi się
na tym ZNACZNIE wygodniej niż na
Netscape (na serii 4.XX, bo 6 nie znam za dobrze - odpaliłem to raptem
2-3 razy)

> Znowu nieprawda. Właśnie testuję Forte Agenta. Konfiguracja ogonków
trwa
> krócej niż minutę. http://www.sinus.free.ecig.pl/fa_pl.png

wpadnę zobaczyć... w sumie to chciałbym się przesiąść na tego FA, ale
załamałem sie jak zacząłem (przez przypadek ;) czytać posty z
pl.news.czytniki.. to po to mam się wynosić z OE, żeby mieć jeszcze
więcej
problemów ? gdzie tu sens, gdzie logika... tym bardziej mnie to
wkurzyło, że przez godzinę ściągałem to, zachęcony opiniami niektórych
ludków, a tu takie roczarowanie...

> A chyba, że to o to chodzi... ;-)

wszystkim tym, którym OE wiesza się z nieznanych przyczyn (lub wiesza
się cały komp przy kontakcie z siecią mnie to było nagminne) radzę :

a. opierdolić lokalnych inżynierów TPSA za zmianę parametrów
centrali/modemów (zawsze pomaga)
b. zamontować sobie Norton Personal Firewall

co do (b) to nie wnikam czemu tak, ale po prostu od ponad tygodnia nie
miałem zwiechy kompa... aż się nie chce firewalla wyłączać ;)

Grendel