Re: Tesciowa i Usenet

Autor: DrYazzgod (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 13:25:05 MET DST

Dawid \"Grendel\" Krysiak wrote:

> no to co nie tak z OE ? jest jednym z najprostszych w instalacji i
> konfiguracji

To nie prawda. W porównaniu z np. Netscape'em OE to zabójca userów.

> pozostałe to tak czy inaczej śmieci... Forte Agent - za dużo problemów
> z konfiguracją polskich znaków i innych elementów nagłowka

Znowu nieprawda. Właśnie testuję Forte Agenta. Konfiguracja ogonków trwa
krócej niż minutę. http://www.sinus.free.ecig.pl/fa_pl.png

A chyba, że to o to chodzi... ;-)

--
Dariusz Laskowski
GG#10616                                           Yaddayaddayaddayadda.