Re: Karta sieciowa dziala, ale nie widzi sieci.

Autor: Roman Kubiak (namor77_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 19:43:54 MET DST

Plyta jest PC-Chip M577 z procesoremn AMD K6-2 3D now 266 Mhz
a sieciowa Genius LAN GF100TXRII Pci Ethernet Adapter.

Ale wiecie co wlasnie przed chwilka wlaczylem w biosie port podczerwieni i
on wszedl mi na IRQ 11 a sieciowka na 10, przeinstalowalem Wina, bo wogole
mi sie nie uruchamial po tej zmianie

wiec w listingu PCI jak sie uruchamia system, sieciowka jest na IRQ 10
a w indowsie znow na 11 ;( (w poprzedniej konfiguracji bylo bios 11 a win
12)
zawsze o jeden ICQ nizej.
czy to idzie jakos recznie przestawic w win ? ale najdziwniejsze ze nie daje
komunikatu o konflikcie sprzetu, inne IRQ sa ok.
Przyznam sie ze kiedys mialem podobny problem z modemem ale na innym kompie
z tym ze wtedy byla to wina sterownikow, bo nie mialem orginalnych
ale tutaj 100% orginalne sterowniki, zreszta przy innej plycie na nich
chodzila.

Użytkownik ramon <ramon_at_accent.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39A6A1F9.FB338419_at_accent.com.pl...