Re: Drukarka: Laser czy atrament?

Autor: Grzegorz Mazur (news_at_gregu.cjb.net)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 19:11:39 MET DST

"PeterPan" <ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Wlasciwie chyba nie ma sie co dziwic ze te drukarki padaja przy takim
obciazeniu.
> Do takich ilosci chyba powinno sie stosowac wyzsze (i drozsze) modele.
> To jak dziala serwis HP to juz niestety wiem ale nie napisales jaka firma
Twoim
> zdaniem warta jest zainteresowania (laser do 2000PLN - moze masz wyrobione
zdanie
> m.in. o BROTHERze).

Co do laserówek - mam od jakiegoś czasu Minoltę PagePro 8L (najtańszy
model), wydrukowałem już ponad 1500str. (wiem - mało, ale w domu...) i nie
było problemów... Są też modele 8 i 8e - trochę lepsze ze względu na procka
wydruku, a 8e ma dodatkowy podajnik na 500 str. Poza tym są chyba grzechu
warte, ale drogie. Za to cichszych laserów nie widziałem - w trybie
stand-by, power-save i off brzmią tak samo, czyli wcale. Buczą dopiero
podczas drukowania...

Pozdroofka!

--
====