Odp: Problem z odczytem nagranej płytki CDDA w samochodzie...

Autor: Jakub Bentke (jakub.bentke_at_eko.net.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 16:14:39 MET DST

Czytalem kiedys gdzies, ze plyta tloczona ma albedo rzedu 90%, nagrana 30%,
a RW 10%. W zaleznosci od wieku sprzetu moze nie miec odpowiedniej "mocy"
aby odczytac z nagranej, nie wspominajac o RW.

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ia9ss.6o.0_at_pszemol.net...
> [...]
CD-R

CDR-w.