Re: PLYTA i PROCEK

Autor: piotr slisz (pioslisz_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 13:08:21 MET DST

ja tez wlasnie zlozylem kmpa z asusem CUSL2 i celeronemII600 i chodzi jak
zloto, zadnych problemow, plyta jest naprawde najwyzszej jakosci, ma spore
mozliwosci konfiguracyjne i ovreclokerskie, a jakies ploty o klopotah z ta
plyta sie nie sprawdzily, jest extra
pozostaje im jeszcze grafe dolozyc, ale to w najblizszym czasie

pioter
icq: 4518249