Re: PLYTA i PROCEK

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 00:13:20 MET DST

| Mam bardzo dla mnie obecnie powazne pytanie - Jaki kupic procesor oraz
| plyte. Moje wymagania to :
|
| - stabilnosc w WIN98/Me oraz WIN2000
| - wydajnosc polaczona z wielozadaniowoscia
| - mozliwosci rozbudowy i podlaczen
|
| Komputer bedzie wykozystywany do robienia grafiki do gier - i dlatego musi
| dawac duza stabilnosc z wielu programami na raz dzialajacymi bez zapychania
| sie systemy ( programy to 3DS MAX , Photoshop, LIGHTWAVE i jeszcze z setka
| innych ;)
|
| A teraz to o czym obecnie mysle :
|
| 1) Procesor INTEL P3 ~ 700 ( na 100 lub 133 )
> [...]

Wlasnie skladam nowy sprzet i mam podobne wymagania. Zdecydowalem sie na
rozwiazanie najblizsze twojej drugiej propozycji (ASUS CUSL2 + w tej chwili
Celeron II 600MHz FC-PGA). Plyty ASUSa od dawna uchodza za bardzo stabile i
wlasnie dlatego zdecydowale sie na ten produkt. Niedawno jednak na zagranicznych
grupach sporo czytalem o problemach z ww plyta glona ale nikt "w Polce" tego nie
potwierdzil a wrecz przeciwnie. Celerona kupuje dlatego ze na razie mi to
wystarczy a bedzie to troche tansze rozwiazanie od PIII. W VIA nie pakowalbym
sie. Ten uklad zaslynal juz ze swojej niestabilnosci i problematycznosci.

P.