Re: Ktory prog. potrafi nagrac DAO.

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 09:56:47 MET DST

"Michał Kozusznik" wrote:

> pamiętam
>
> Potrafi. TRzeba tylko po wybraniu utworow, zaznaczyc wszystkie, prawa mysz,
> properties i wpisac odstep 0 sec.

Wszystkie, za wyjątkiem pierwszego - _przed_ pierwszym utworem muszą być
2s ciszy.

Nie sprawdzałem nero 5.x.x.x, ale w 4 przy takim nagraniu między
utworami pojawiał się cichy trzask. Nie często nagrywam koncerty z wavów
(do niedawna zazwyczaj DiscJuggler i 1:1, ale czasami 2 płytki wchodzą
na jedną, wtedy tak się nie da).
Do nagrywania płyt audio polecam Feurio - od jakiegoś czasu do tego celu
używam tylko jego. Przy kopiowaniu 1:1 zgrywa _całą_ płytę do wava i do
osobnego pliku indeksy. Można wtedy przesłuchać sobie całą płytkę tak
jak będzie wypalona i oczywiście nie ma mowy o trzaskach.

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm