Re: PIII 733 MHz

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 08:48:30 MET DST

> Mam płytę główną Asus P3V-4X z chipsetem VIA oraz procesor PIII 7333 MHz,
> kartę graficzną TNT2 RIVA. Obudowa ma 2 wyłączniki: przedni i tylny.
> Komputer uruchamia się dopiero po kilkukrotnym naciśnięciu kombinacji
> klawiszy i po kilku restartach. Gdy już się uruchomi wszystko jest w
> porządku i bez problemów uruchamia się ponownie po wybraniu takiej opcji z
> Windows.
> Niestety po całkowitym wyłączeniu komputera znowu uruchamia się dopiero po
> kilku naciśnięciach tych dwóch klawiszy POWER. Co jest tego przyczyną
 tak
> [...]

Ha. Mam identyczny problem dotyczy Abit BF6 + cel333 (albo cel II566) +
savage3D + itd.
Na innych grupach sugerowano mi że to jest problem zasilacza. Mam równiez
obudowę z wyłącznikiem z tyłu(na zasilaczu). Może mógłbys odczytać symbole z
zasilacza i przesłać.Sprawdze czy mam takie same (może faktycznie jest do
d..).
W weekend będę próbował skołować inny zasilacz i sprawdzić na nim. Jak się
coś zmieni to napiszę .

Jakiś czas temu miałem podobny problem po upgrade bios-a na płycie Abit BH6
, później okazało się żę Abit usunoł ten bios ze swojego serwera więc
wgrałem jakiś starszy i wszystko wróciło do normy. Z obecną konfiguracją
próbowałem postąpić podobnie ale pomimo 3 róznych wersji biosu stale to
samo.

AdamS