Problem z nagrywarka

Autor: pharkas (pharkas_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 15:22:31 MET DST

Witam,
Po dluzszej przerwie w nagrywaniu (2 miesiace - wakacje) moja Yamaha 4416E
odmawia wspolpracy. Zadna wypalona plytka CD-R nie daje sie odczytac (tylko
raz po dlugim meczeniu zobaczylem liste plikow w katalogu), ale co ciekawe
nie ma zadnych problemow z nagrywanie CD-RW. Nie pojawia sie takze zaden
komunikat o bledzie w czasie wypalania.

Wydaje mi sie wiec, ze zakurzona jest soczewka lasera, albo sa jakies
problemy z jego pozycjonowaniem, bo dane sa chyba zapisywane dobrze, bledy
sa przy wypalaniu TOC. Czy ktos ma jakies doswiadczenie w naprawianiu tego
rodzaju bledow? Jakis serwis w Warszawie? Niestety gwarancja juz uplynela.

Dodam jeszcze, ze przed wyjazdem zupgradowalem firmware do 1.0j, ale to
chyba nie moze byc powodem tych problemow... Plytki wypalam w Nero 5 pod
Windows 98SE.

Z gory dzieki za pomoc
pharkas