Re: SDI = Smutny Dostep(?) do Internetu

Autor: redrum (planet_at_planetmedia.com.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 14:24:04 MET DST

Michal Letowski napisał(a) w wiadomości: <8o2u9c$8s$2_at_news.tpi.pl>...

>Infrastruktura jest do bani, ale nie koniecznie z powodu
>ludzi, ktorzy ja projektowali. Po prostu te infrastrukture
>trzeba zbudowac (polozyc kable, zakupic switche, routery itd.)
>a to kosztuje - i to niemale pieniadze.

Mowimy o tepsie a nie firmie "krzak & krzak CO"
Jak sie chce sciagac wkoncu niemale pieniadze
to trzeba zainwestowac niestety i zapewnic
przyzwoity standard.

PS.
Co w umowie o SDI oznacza "okres pilotowy"
czy tez pilotazowy na jaki zawiera sie umowe?

M.