Re: SDI = Smutny Dostep(?) do Internetu

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 15:10:47 MET DST

> Infrastruktura jest do bani, ale nie koniecznie z powodu
> ludzi, ktorzy ja projektowali. Po prostu te infrastrukture
> trzeba zbudowac (polozyc kable, zakupic switche, routery itd.)
> a to kosztuje - i to niemale pieniadze.

To akurat end-usera g... obchodzi. Placi za usluge a jej dostarczyciel ma
psi obowiazek sie z tego wywiazac.
Ciekawym jest jak skonstruowana jest umowa. Czy zagwarantowany jest w niej
jakis staly transfer? Bo jesli nie, to rownie dobrze mogliby ograniczyc
transfer na routerach ze sami mogli sciagac szybciej panienki (to tak na
przyklad ;)
Jak sie placi 1000 zl za instalke i niemale pieniadze na usluge to
zobowiazuje do czegos, nie?
W ogole dziwie sie ze ktokolwiek broni tego molocha ktory nawet jak robi
promocje to myli sie w obliczeniach ilosci impulsow...

BTW: POdobno we wrzesniu ma cos sie ruszyc w uslugach INETowych tepsy.
ryczaltowane rozliczania, tansze SDI i ISDN etc. Ale to niepotwierdzone
wiadomosci

--
*** Michał Kożusznik *** MaXyM/PicSaintLoop ***
***           muzyka *** Taekwon-do         ***