Odp: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 12:04:00 MET DST

Spoko!!!
Po co paniom na poczcie maszynki do golenia!!
Mnie kiedys w sklepie wysylkowym
wyslali filtry z powlokami HMC Super,
a doszly zwykle -- HMC.

Sie znaczy -- Poczta podmienila...

Tak juz bywa...

Lc.

Wyjasnienie: Wrazliwym i bez poczucia wyjasniam co
             (jak ciag dalszy) nastepuje:
Wysmiewam sie z tych maszynek, nie zas z Poczty. :)
Wszedzie zyja ludzie nieuczciwi, ale nie podejrzewajmy
wszystkich dookola nas!!!
    Umialem kiedys otwierac koperty tak, aby po ich
ponownym zamkneciu wygladaly na nietkniete,
ale nie do przesady: czy te maszynki rzeczywiscie
byly ,,godne uwagi", czyli kradziezy...

    Ja -- robilem to dla jaj, oraz po to, aby
uwrazliwic ludzi na takowe mozliwosci...

Lc.