Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_eranet.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 21:59:34 MET DST

> I akorat musza to byc Panie z poczty?

Mi kolega wyslal 2 maszynki Mach3 z dodatkowym, doczepinym na dwoch nitach
pudelkiem z nozykami.
Do mnie doszla jedna maszynka i to bez nozykow. A koperta wybgladala na
nienaruszona.
I jak tu powierzyc cos Poczcie? Jestem pewny, ze kradziez miala miejsce na
Poczcie w Koninie, bo tam panie wiedzialy co jest wysylane.

--
Pozdrawiam
Romek