Re: Coś do grzebania w MBR

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 09:50:21 MET DST

On Wed, 23 Aug 2000, Dawid "Grendel" Krysiak wrote:

>+ Witam !
>+ Mam mały problemi z dyskiem, na którym pomieszało sobie parę
>+ instalerów linuxa - na końcu ośmiogigowego dysku mam "coś czego nie
[...]
>+ wydaje mi się, że pozostaje zabawa bezpośrednio z MBRem i usunięcie
>+ błędnych wpisów ręcznie... ale czym to względnie bezpiecznie zrobić ?

 W pakiecie NortonUtility jest program DISKEDIT (do uruchamiania
z "czystego 32bit DOSa"). DISKEDIT (i podobne "DOSowce") sa w
pelni funkcjonalne w wersjach "demo" (np. w polskich czasopismach) -:)
 Masz m.in. do dyspozycji "widok tablicy partycji" ! (tabelka
z opisem: typ partycji, pozycja).

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.