Coś do grzebania w MBR

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 20:37:17 MET DST

Witam !
Mam mały problemi z dyskiem, na którym pomieszało sobie parę
instalerów linuxa - na końcu ośmiogigowego dysku mam "coś czego nie
ma" czyli obszar pusty, który jednak uniemożliwia mi zmniejszenie
partycji roszerzonej - wszelkiego rodzaju PQMagici, Ranishe i inne
takie po prostu głupieją przy tym - ani usunąć, ani przesunąć...
wydaje mi się, że pozostaje zabawa bezpośrednio z MBRem i usunięcie
błędnych wpisów ręcznie... ale czym to względnie bezpiecznie zrobić ?

Grendel
grendel_at_go2.pl