Re: Płyty na i815E

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 22:04:18 MET DST

| Zadnych blue screenow (o dziwo!!!)
| oczywiscie jak na razie...
| mozesz mi powiedziec, z jakimi to problemami borykali sie Ci, ktorym plyta
| niedopisala?

Tak jak juz wspominalem w moim wczesniejszym poscie:
- glownym problemem byl blad podczas restartu systemu z poziomu windy (KAZDEJ)
Pojawial sie "blue screen" i albo po nacisnieciu "dowolnego klawisza" dochodzilo
do restartu albo nastepowal totalny zwis
- problemy z obsluga dyskow - pojawialy sie bledy, rowniez "blue screeny" i
czesto nawet po ponownym formatowaniu dysku bylo tak samo
- problemy z instalacja kart - slynne "zolte" znaczki w panelu sterowania oraz
oczywiscie bledne dzialanie kart. Ktos rozwiazal ten problem u siebie usuwajac
wszystkie karty i instalujac je ponownie ale pojedynczo - jedna po drugiej.
Podobno wtedy wszystko bylo OK.
- konflikty software'owe - ten sam zestaw programow ktory dobrze dzialal na
poprzednim sprzecie, na tej plycie "gryzie sie" zmuszajac do odinstlowania
niektorych pozycji
- problemy z kostkami pamieci - podobo plyta jest dosc kaprysna i sporej ilosci
kostek po prostu nie rozpoznaje prawidlowo co daje szybko o sobie znac - zwisy
systemu, dziwne wartosci (ilosci zainstalowanej pamieci) zle zarzadzanie
pamiecia.

Podobno czesc z tych problemow rozwiazuje nowsza wersja BIOSu oraz zainstalowanie
jako pierwszego jakiegos sterownika.

To juz wszystkie zagospodarowales?

P.