Re: jaki skaner?

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 22:09:59 MET DST

| Oczywiscie, jego dane:
| - Rozdzielczość: optyczna: 600x1200dpi,
| interpolowana: 9600dpi
| - Głębia kolorów: 36 bitów / pixel
| - Format skanowania: A4
| - Podłączenie: port USB
| - Wyposażenie dodatkowe: -
| - Oprogramowanie: OCR FineReader 4.0 Sprint PL,
| OCR TextBridge Classic, Picture Publisher 7.0,
| Action Manager, Pakiet CorelDraw 7 SE
| Pracuje w Windows 2000
| CEna ok 400zeta
| Luknij na strone www.plustek.pl/produkty/skanery

Pozwol ze zapytam - dane ktore przytaczasz to czysta "technika". Masz moze
praktyczne doswiadczenia z tym skanerem? Z danych technicznych nie da sie
wyczytac czy skaner nie robi zbyt duzej moiry, czy odwzorowanie kolorw jest
naturalne (na ile) i innych. Pytam poniewaz sam zastanawiam sie nad skanerem
PLUSTEKa (model z przystwka do przezroczy).

P.