Re: Czyszczenie CD-R

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 21:51:20 MET DST

[...]

| Pal licho! Od wczoraj mam nowa, moze mi wytrzyma jakis czas?

"Jakis" na pewno :)

| Jesli
| nie, to niech sie zepsuje przed koncem gwarancji ;-)

A z tym moze byc problem ale sprobuj ja przekonac. Jak nie da sie po dobroci
pozostaje uzycie sily (daj jej popalic na maxa a na pewno nie wytrzyma ;) ). Moze
jednak wcale nie bedzie chciala sie psuc. Moze PHILIPS nauczyl sie czegos wiecej
na podstawie swoich dotychczasowych "osiagniec" w kwestii nagrywarek.

Tak czy inaczej - powodzenia i zadowolenia z nowego nabytku :)

P.