Re: Znikajacy CD-ROM (nagrywarka)

Autor: Falcon (falcon_at_pda.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 21:50:48 MET DST

Mialem podobny problem z CDkiem w pracy okazalo sie ze kabelek zasilajacy
byl trzepniety (bolec od zasilania 12v byl poluzowany i nie stykal) Resety
kompa co jakis czas itp.
Teraz mam dziwny problem w domu. Mam Ricoha 9060A (pewnie ten sam co Twoj) i
jako cd chodzi normalnie, a dvd nie daje sie odczytac (plytke widze i dane
ale film sie rwie jak pomylony) a jak proboje nagrywac cd pokazuje blad
softu. Niestety zaczelo sie to zmianie plyty glownej (teraz mam intel
D815EEA) i sadze ze stad to sie bierze. co ciekawe nero i winoncd sie sypie
ale np cdrwin dziala ;) dziwne rzeczy ...