Re: Znikajacy CD-ROM (nagrywarka)

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 17:57:27 MET DST

<pissass_at_free.polbox.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Mam, jak mi sie wydaje, bardzo dziwny problem. Otoz od dwoch dni
> dzieje sie cos takiego, ze Windows czasami mi nie widzi drugiego
> napedu CD -- nagrywarka/DVD RICOH zainstalowana jako secondary master.
Hi !
Mam identyczny problem czasami i powodem tego jest to ze moja nagrywarka
Philips PCRW 404K mode 4 secondary master niechce współpracować z Segate
Medalist ST3651 - UDMA 2 Secondary slave.Jak widać urządzenia pracują w
rożnych trybach i chyba stad ten problem. Gdy wyjmne dysk (kieszeń) to jest
ok.
Spróbuj wyłączyć wykrywanie nagrywarki w Biosie.