Re: WIRUS??????

Autor: Jarek (fafla_at_poczta.fm)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 12:49:32 MET DST

> czy dyskietka jest zabezpieczona przed zapisem????
> poza tym co to za system (podejrzewam, ze ktoras wersja DOS-a ;)) )?

Tak, dyskietka jest zabezpieczona a system jaki był zainstalowany przed
awarią to Win95 OSR2 natomiast dyskietka stertowa oraz boot'owalny CD to 98
SE. Dodam, że system z twardego dysku działa na innym komputerze co
sugerowałoby jakąś złośliwą awarię płyty głównej ale dlaczego dyskietka
startowa została uszkodzona??????? (sprawdzałem z kilkoma dyskietkami
startowymi -> wszystkie padły)

> lepiej obraz tej dyskietki przeslij do jakiejs firmy antywirusowej
Nie mam pewności, że to jest wirus.