Re: Czyszczenie CD-R

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 19:01:57 MET DST

| Czy mozna wyczyscic "nagrywarke"? Jak? (Plytka ze szczoteczkami nie
| pomogla.)

NIE POLECAM tej metody. Sam niestety uzywalem takiej plytki w dwoch roznych
CD-ROMach i po takich zabiegach higienicznych ;) napedy pracowaly wyraznie
gorzej. Nie wiem co bylo tego powodem ale juz wiem ze lepiej nie stosowac tego
typu plytek.

| Czy w ogole jest to mozliwe?

Na pewno ale w tym temacie osobiscie nie mam doswiadczenia dlatego nie bede
polecal zadnej (innej) metody.

P.